oscars röda mattan

 
en av mina klänningfavoriter från            kvällens snyggaste örhänge från
roberto cavalli                                              Lorraine Schwartz

 
Heidi Klum, fin som alltid. i Roland       Diane Lane bär en av mina svarta
Mouret dress.                                              favoriter.

  
Marissa Tomei och supersnygg            Röd som jul men gillar inte alls..usch
versace klänning                                       Hon ser ut som julklapp..sorry

 
Lisa Rinna. I like                                       Natalie Portmans outfit tycker jag är
                                                                     är hellt ok.:D
-t

Kommentarer
Postat av: Aino

Jag gillar den rosa Cavalli-klänningen bäst :D Sen gillar jag ju Natalie Portman.. Men hennes klänning var inte så speciell ;/

2009-02-23 @ 11:13:34
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0