läggdags

oh no vad trött jag blev..dags att lägga sig kanske.
bakade en chokladkaka och åt "lite" för mycket..usch vad illa jag mår nu.
Imorgon ska jag stiga upp vid 7 och ta en promenad med min kompis veera sen ska jag gå till biblan och plugga till 1 och sen lunch med suvi.. och sen förhopningsvis plugga lite till och träna kanske..lr kanske  inte..jag har blivit en jäkla latmask när det gäller tränande. fast promenad är ju typ träna och gå i högklackadeskor och städa och sova och andas..jag är jättebra på att förklara varför jag inte behöver göra något..:D:D men nu..
godnatt godnatt

-t

och juste..sökte ett extrajobb idag..hoppas dom ringer.

gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0