dagens ord..trött

Vi har inte skrivit så många nya inlägg på sistone. Orsaken är hellt enkelt tids brist.
Idag har jag varit i skolan där vi lekte konstiga lekar. Till exempel att man fick rita varandra utan att kolla på papret ..assvårt. sen fick man välja vilken av bilderna man gillade mest och vilken minst...fattade inte riktigt vad var tanken bakom detta..(men jag är ju blondin)..men roligt hade vi iaf.
Elena fyllde år i måndags. Grattis!♥
Men nu ska jag äta lunch och fara till jobbet...hinner inte skriva mer idag..men imorron uppraterar jag. ha det så bra!
-t


hunden verkar vara lika trött som jag. Dagens lunch..ööö.hmm..inte kanske nån vardagslyx direkt.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0